روانشناسی رنگ سفید نشان میدهد که افراد انتخاب کننده این رنگ علاقهمند به صلح و آرامش هستند. برای این که بیشتر با روانشناسی این رنگ و افراد علاقهمند به پان آشنا شوید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید. پس بزن بریم.
چرا در هنگام صلح از پرچم سفید رنگ استفاده میشود؟
سفید خالصترین و پاکترین رنگی است که افراد در زندگی خود با آن روبرو میشوند.
اگر در حال راه اندازی کسب و کاری برای خود هستید سفید بی شک یکی از رنگهایی است که
شما در طراحیهای خود باید بکار ببرید.
روانشناسی رنگ سفید در دکوراسیون داخلی
سفید یکی از معمولترین رنگها و همچنین بهترین گزینهها برای طراحی فضای داخلی یک ساختمان میباشد.
سفید توصیفی از این عبارت است: زیبایی در سادگی است!
پس به همین خاطر است که اکثر مکانها دارای دیوارهایی با رنگ پس زمینه سفید هستند.
بهتر است در فضاهایی که کم نور هستند از رنگ سفید استفاده شود تا نور بیشتری را به محل منعکس کند.
رنگ سفید باعث میشود تا محیط شما گشادتر دیده شود.
روانشناسی رنگ قرمز | پرشور و جذاب
چه کمپانیهایی از رنگ سفید در لوگوی خود استفاده کردهاند؟
سفید بهترین رنگ برای تایپوگرافی است و
با استفاده از این رنگ میتوانید از خستگی چشم مخاطب خود جلوگیری کنید و
در عین حال حس سادگی و مدرن بودن را به آنها القا کنید.
- The North Face
- Cotton
- Tesla
- Jeep
- adidas
روانشناسی رنگ سفید در طراحی لوگو
بهتر است سفید را در پس زمینه نوشته یا طرح خود بکار ببرید و
سعی کنید از رنگ سفید در به تنهایی استفاده نکنید؛ چرا که سفید یک رنگ خنثی است و
بیروح بودن طرح شما را به بیننده القا میکند.
توجه داشته باشید که سفید توانایی تلفیق و ترکیب با تمامی رنگها را دارد؛
پس برای داشتن یک لوگوی خاص و در عین حال ساده میتوانید از رنگ سفید استفاده کنید.
میخوای با طراحی لوگو به درآمد برسی؟
شخصیت شناسی افراد علاقهمند به رنگ سفید
- افرادی که به رنگ سفید علاقه دارند، معمولا افراد صلحجو و آرام هستند.
- اگر به رنگ سفید علاقه دارید به این معنی است که شما دوست دارید شخصیتی پایدار و متعادل داشته باشید و احساسات خود را اغلب کنترل میکنید.
- این افراد به کثیفی و آلودگی بسیار حساس هستند و همین میتواند باعث عصبانیتشان شود.
- این رنگ اغلب نشانه شادی است و به همین دلیل است که در اغلب کشورها به عنوان رمگ لباس عروس انتخاب میشود.
توجه: رنگ سیاه مکمل رنگ سفید است.
رنگ سفید در بیزینس
اگر میخواهید به مخاطبین خود این اطمینان را بدهید که از همکاری با شما میتوانند سطح بالایی از
بهرهوری و بازخورد را دریافت کنند؛ باید از رنگ سفیذ بیشتر استفاده کنید.
این رنگ باعث میشود تا مخاطبتان با حس امنیت با شما صحبت کند و
ایمان داشته باشد که شما راستگو هستید.
سخن آخر
سفید یکی از رنگهایی است که حس اعتماد و اطیمنان را ایجاد میکند اما
به تنهایی یک حس سردی و ناامیدی را به افراد منتقل میکند و بهتر است با رنگهای دیگر تلفیق شود.
اگر به دنبال این هستید تا زودتر جلب اعتماد کنید و در کمترین زمان بهترین بازخورد را داشته باشید؛
از رنگ سفید در طراحیهای خود استفاده کنید.
ما را در آپارات نیز دنبال کنید.