روانشناسی رنگ سیاه | شیک و جدی

روانشناسی رنگ سیاه | شیک و جدی
روانشناسی رنگ سیاه

روانشناسی رنگ سیاه به ما نشان می‌دهد که چه کسانی بیشتر دوست دارند از این رنگ در زندگی روزمره خود استفاده کنند و این رنگ را از نظر جوامع مختلف بررسی خواهیم کرد. پس بزن بریم.

 

چرا اغلب شخصیت‌های بد لباس سیاه بر تن می‌کنند؟

سیاه از آن رنگ‌هایی خنثی است که معمولا محبوب تمامی افراد است و

به همین خاطر است که تمامی ما بین لباس‌های خود یک لباس سیاه رنگ داریم.

برای اینکه در یک ملاقات کاری جدی به نظر بیایید رنگ سیاه می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

 

روانشناسی رنگ سیاه در دکوراسیون داخلی

سیاه یکی از جالب‌ترین رنگ‌هایی است که می‌توان در دکوراسیون داخلی از آن استفاده کرد.

روانشناسی رنگ سیاه

این رنگ نماد آرامش، سادگی و تجمل است که باعث می‌شود از آن برای یک محیط استفاده کنید.

برخلاف باورها سیاه رنگی است که یک احساس نامحدود در فضا ایجاد می‌کند.

سیاه از آن دسته رنگ‌هایی است که با تمامی رنگ‌ها تلفیق می‌شود؛ برای اینکه نمای سلطنتی به فضای خود دهید

کافی است که سیاه را با طلایی بکار ببرید.

 

چه کمپانی‌هایی از رنگ سیاه در لوگوی خود استفاده کرده‌اند؟

سیاه باعث می‌شود تا بدون نقص و کامل دیده شوید؛

این موضوع در مورد طراحی لوگو نیز صادق است و باعث می‌شود طرح شما جدی و در عین حال جذاب و شیک باشد.

روانشناسی رنگ سیاه

برای اینکه نشان دهید مخاطبین با خرید یک کالا به قدرت و انرژی بالایی می‌رسند،

بهتر است از رنگ سیاه در کار خود استفاده کنید.

  • Apple
  • Nike
  • Zara
  • Sony
  • Prada

 


رنگ سفید مکمل رنگ سیاه است.


 

روانشناسی رنگ سیاه در طراحی لوگو

سیاه نماد نفوذ و تکامل است.

اگر در فکر این هستید که تا لوگوی خود را ارتقا دهید بهتر است از این رنگ برای طرح خود بکار ببرید.

روانشناسی رنگ سیاه

از آنجایی که سیاه نماد قاطعیت است می‌توان در برندها و لوگوهایی آن را بکار برد که

می‌خواهید مخاطب با دیدن آن حس برتری و جاه طلبی داشته باشد.

 

شخصیت‌شناسی افراد علاقه‌مند به رنگ سیاه

  • افرادی مرموز و غیرقابل پیشبینی هستند
  • سعی می‌کنند در کار خود حرفه‌ای باشند
  • بیشتر افزاد منزوی به حساب می‌آیند!
  • دارای اعتماد به نفس بالا
  • افرادی خودخواه هستند

 

روانشناسی رنگ سیاه

 

روانشناسی رنگ سیاه در بیزینس

برای اینکه نشان دهید در کار خود مصمم و قاطع هستید بهتر است از

رنگ سیاه در کسب و کار خود استفاده کنید.

این رنگ مخاطب را درگیر خود می‌کند و این القا را در او بوجود می‌آورد که شما در کار خود حرفه‌ای هستید.

 

روانشناسی رنگ سیاه

سخن آخر

مشکی نماد یک دوره و البته ورود به دوره جدیدی از زندگی است،

شاید به همین خاطر است که اغلب در زمان مرگ یه نفر، عزیزانش برای او یادبودی با تم سیاه می‌گیرند و

لباس‌های تیره بر تن می‌کنند.

با این همه باز هم سیاه مرموزترین و محبوب‌ترین رنگ است.

در آپارات نیز ما را دنبال کنید.

 

اشتراک گذاری :   

مهارت آموزی به سبک نوین

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید :

تاثیر پالت رنگ بر رسانه های دیجیتال
تاثیر پالت رنگ بر رسانه های دیجیتال
تاثیر پالت رنگ بر رسانه های دیجیتالدر مطالعه‌ای به نام تأثیر رنگ در بازاریابی ، محققان دریافتند که افراد می‌توانند…
رنگ سال 2023 چیه؟
رنگ سال 2023 چیه؟
رنگ سال 2023 چیه؟مرجع جهانی رنگ سال ۲۰۲۳ / رنگ سال ۱۴۰۲ را به صورت رسمی پنتون Viva Magenta معرفی…
تفاوت رنگ بندی RGB و CMYK
تفاوت رنگ بندی RGB و CMYK
تفاوت رنگ بندی RGB و CMYK:رنگ بندی یکی از مهم‌ترین مسائل در زمینه طراحی و گرافیک می‌باشد که اگر درست…

نظر شما در رابطه با این موضوع چیه ؟

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درصد مطالعه این پست :