5کتابی که هر گرافیستی باید بخونه!
اگر شما یک طراح گرافیک هستید که به دنبال بهبود مهارت های طراحی خود با ایده ها و رویکردهای جدید هستید. به لیست خواندنی طراحی گرافیک ضروری ما خوش آمدید. اگر در بخش دیگری از طراحی تخصص دارید، به جای درستی نیز آمده اید. در اینجا دلیل آن است.
علاوه بر ارائه یک لیست خواندن ضروری، از طیف وسیعی از طراحان از UX، محصول و برند خواستیم تا کتابهای طراحی گرافیک را که تأثیر زیادی بر ایدههای آنها در مورد طراحی داشتهاند، معرفی کنند. ما امیدواریم که کتاب خوبی پیدا کنید که الهامات تازه و روش های جدید تفکر را ایجاد کند. مهم نیست که چگونه خود را به عنوان یک طراح تعریف می کنید.
1. «تاثیر متقابل رنگ ها» نوشته یوزف آلبرز
استفاده موثر از رنگ یکی از چالش های بزرگ طراحی است. برای معلمان طراحی، دانشآموزان یا متخصصان، کار تاثیرگذار آلبرز بر روی تئوری رنگ نشان میدهد که چگونه میتوان خارج از چارچوب پالتهای رنگ ایمن به روشی اقتصادی و تاثیرگذار فکر کرد.
2. “طراحی هویت برند” توسط آلینا ویلر
بسته به نقش شما در یک شرکت، کلمه “برند مجدد” یا هیجان انگیز یا وحشتناک است. کتاب مقدس برند ویلر فراتر از طراحی بصری است و به کل موضوع از استراتژی برند تا تحقیق می پردازد. همانطور که در عنوان فرعی کتاب آمده است: «راهنمای ضروری برای کل تیم برندینگ».
3. «سیستمهای شبکهای در طراحی گرافیک» نوشته یوزف مولر-براکمن
سازگاری یک اصل طراحی حیاتی است، به خصوص اگر در حال طراحی یک محصول یا برند هستید. رایجترین راه برای دستیابی به سازگاری در این زمینهها، استفاده از یک سیستم شبکهای است. و چه کسی بهتر از پدرخوانده گریدز، جوزف مولر-براکمن، بهتر است.
4. «لوگو مدرنیسم» نوشته ینس مولر
طراحی لوگوی شرکتی که هم ساده و هم نمادین باشد، سخت تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. اگر به الهام نیاز دارید، این کتاب آرشیو گسترده ای از آرم های تمیز و واضح از دوره مدرنیستی است. یک مصنوع فرهنگی که ظهور و ظهور لوگوی شرکت را نشان می دهد.
5. “100 ایده که طراحی را تغییر داد” توسط پیتر فیل و شارلوت فیل
کتابی فوقالعاده برای هر طراح یا طرفدار طراحی، 100 ایده که طراحی را تغییر داد. دقیقاً همان چیزی است که عنوان به آن اشاره میکند. شامل ایدهها و گرایشهایی است که از قرن نوزدهم تا به امروز ظهور کردهاند، این یک منبع همهجانبه عالی برای تکههای الهامبخش است.