روانشناسی رنگ سبز کمک خواهد کرد تا یاد بگیریم از آن بطور مناسب و حرفهای در کار و حتی زندگی خود استفاده کنیم. پس بزن بریم.
چرا لوگوی اکثر شرکتهای سلامتی سبز هستند؟
سبز یکی از سه رنگ اصلی است که اغلب اوقات نماد صلح و طبیعت است.
از زمانی که نقاشی کردن را یاد گرفتهایم همیشه درختان و برگهایشان را سبز کشیدهایم؛
چون سبز نماد باروری و تولد دوباره طبیعت است.
روانشناسی رنگ زرد در دکوراسیون داخلی
رنگ سبز باعث ایجاد حس امنیت و آرامش در افراد میشود،
به همین دلیل از این رنگ برای درمان بیماران ذهنی و آرامش روانی افراد استفاده میکنند؛
همچنین استفاده از این رنگ در دکوراسیون داخلی باعث ایجاد فضای آرام و دوستانه میشود.
چه کمپانیهایی از رنگ سبز در لوگوی خود استفاده کردهاند؟
از آن جایی که رنگ سبز نماد طبیعت است بیشتر شرکتهایی که در زمینه سلامت فعالیت دارند از
این رنگ استفاده میکنند تا حس درمان و بهبودی را در افراد ایجاد کنند.
همچنین رستورانها و کافهها بیشتر از این رنگ در طراحی لوگوی خود استفاده میکنند تا
حس تازه بودن و طبیعی بودن را القا کنند.
- Starbucks
- Xbox
- Sprite
- Android
- Spotify
روانشناسی رنگ سبز در طراحی لوگو
اگر در زمینه سلامت یا تغذیه فعالیت دارید بهتر است از رنگ سبز در
طراحی لوگوی و کاور محصولات خود استفاده کنید تا حس دوستی و اطمینان را بین خود و
مخاطبینتان ایجاد کنید.
هرچه از این رنگ در کار خود استفاده کنید اعلام کردهاید که محصول شما ارگانیک و تازه است.
شخصیت شناسی افراد علاقهمند به رنگ سبز
نقاط مثبت
- افراد عاطفی هستند
- صلحجو
- شنونده و مشاور خوب
- دوستدار طبیعت و خانواده
- اضظراب کمی دارند
نقاط منفی
- افراد پرخور
- دارای حس حسادت
- دارای حس حرص
افرادی که رنگ سبز را به عنوان رنگ مورد علاقه حود انتخاب میکنند اغلب افراد
صلحجو، فروتن و خوشبین هستند که بدون تنش قصد حل کردن مشکلاتشان را دارند.
در آپارات نیز ما را دنبال کنید.