سوالات متداول

کافیه اینجا کلیک کنید

سپس برای ثبت نام یا ورود شماره موبایل خودتون رو وارد کنید :

راهنمای سینالند

اگر برای اولین بار ورود میکنید یا رمز خود را فراموش کرده اید ، از کد یکبار مصرف برای ورود استفاده کنید :

سوالات متداول سینالند

( بعد از اولین ورود میتونید برای ورود های بعدی رمز تعیین کنید یا رمز قبلی خود را تغییر دهید . ) 

 

اگر هم از قبل رمز تعیین کردید طبق تصویر پایین عمل کنید : 

سوالات متداول سینالد  

حالا میتونید از خدمات سینالند استفاده کنید 

به دلیل محدودیت های موجود، امکان ارسال اس ام اس به خارج از کشور نیست . برای ورود ابتدا باید با یک شماره ایران وارد بشید و سپس برای خودتون رمز تعریف کنید.

بعد از این کار بدون نیاز به کد اس ام اس میتونید با رمز وارد بشید .

مرحله اول : با اطلاعات حساب کاربری خود وارد سامانه سینالند شوید .

مرحله دوم : روی قسمت ” دوره های شما ” کلیک کنید .

مرحله سوم : در ردیف دوره خریداری شده خودتان روی دکمه ” کپی لایسنس ” کلیک کنید تا لایسنس کپی شود .

مرحله چهارم : لایسنس را در نرم افزار/ اپلیکیشن اسپات پلیر پیست کنید .

حالا میتونید استارت آموزش رو بزنید .

 

راهنمای تصویری : 

 

سوالات متداول سینالند

مرحله اول : با اطلاعات حساب کاربری خود وارد سامانه سینالند شوید .

مرحله دوم : روی قسمت ” فایل های خریداری شده ” کلیک کنید .

مرحله سوم : در ردیف فایلی که خرید کردید روی دکمه ” دانلود ” کلیک کنید تا فایل برای شما دانلود شود .

حالا میتونیداز فایل خریداری خودتان لذت ببرید .

 

راهنمای تصویری : 

 

سوالات متداول سینالند

پشتیبانی دوره های شما به شکل ارسال تیکت از سامانه سینالند میباشد.

مرحله اول : با اطلاعات حساب کاربری خود وارد سامانه سینالند شوید .

مرحله دوم : روی قسمت ” پشتیبانی ” کلیک کنید .

مرحله سوم : روی دکمه ” تیکت جدید ” کلیک کنید .

مرحله چهارم: گزینه دپارتمان رو بزنید و متناسب با نیازتون به دپارتمان مربوطه رو انتخاب کنید .

حالا هر سوالی دارید میتونید از پشتیبانی بپرسید .

راهنمای ویدیویی :

شما کاری نباید بکنید . پشتیبانی شما از لحظه ای شروع میشه که اولین تیکت رو ارسال کنید . 

تا زمانی که اولین تیکت رو ارسال نکردید پشتیبانی شما رزرو باقی میمونه : 

سوالات متداول سینالند

نکته مهم : شما پشتیبانی رو نهایت میتونید به مدت 1 سال رزرو نگه دارید. بعد از یک سال پشتیبانی شما به اتمام میرسد . )

کافیه از بخش پشتیبانی سینالند به دپارتمان ” فعالسازی دوره ها و لایسنس” تیکت ارسال کنید.

سوالات متداول سینالند

 

ابتدا اینجا کلیک کنید تا راهنمای کامل فعال سازی دوره رو ببینید .

اگر باز هم مشکل داشتین : 

کافیه از بخش پشتیبانی سینالند به دپارتمان ” فعالسازی دوره ها و لایسنس” تیکت ارسال کنید.

سوالات متداول سینالند

 

بعد از اتمام پشتیبانی دوره ها یا فایل های خود، کافیه به تب دوره ها در سامانه سینالند رفته و از قسمت تمدید پشتیبانی، پشتیبانی خود را متناسب با پلن های تمدید کنید :  

مرحله اول : با اطلاعات حساب کاربری خود وارد سامانه سینالند شوید .

مرحله دوم : روی قسمت ” پیشخوان ” کلیک کنید .

مرحله سوم : هر دوره ای که خرید کرده باشید اگر کانال VIP داشته باشه، زیر همون دوره لینک کانال VIP برای شما دیده میشه .

 

( نکته مهم : برای ورود کافیه …شکن خودتون رو روشن کنید و بعد روی لینک کانال کلیک کنید . )

حالا میتونید از مطالب Vip دوره خریداری خودتون استفاده کنید .

راهنمای تصویری : 

 

راهنمای کامل سینالند

هرکدام از خطا های اسپات پلیر دلیلی دارند که برای رفع مشکل خودتون روی لینک پایین کلیک کنید : 

راهنمای سینالند