راهنمای کامل سامانه سینالند
سپس برای ثبت نام یا ورود شماره موبایل خودتون رو وارد کنید :
اگر برای اولین بار ورود میکنید یا رمز خود را فراموش کرده اید ، از کد یکبار مصرف برای ورود استفاده کنید :
( بعد از اولین ورود میتونید برای ورود های بعدی رمز تعیین کنید یا رمز قبلی خود را تغییر دهید . )
اگر هم از قبل رمز تعیین کردید طبق تصویر پایین عمل کنید :
حالا میتونید از خدمات سینالند استفاده کنید
به دلیل محدودیت های موجود، امکان ارسال اس ام اس به خارج از کشور نیست . برای ورود ابتدا باید با یک شماره ایران وارد بشید و سپس برای خودتون رمز تعریف کنید.
بعد از این کار بدون نیاز به کد اس ام اس میتونید با رمز وارد بشید .
مرحله اول : با اطلاعات حساب کاربری خود وارد سامانه سینالند شوید .
مرحله دوم : روی قسمت ” دوره های شما ” کلیک کنید .
مرحله سوم : در ردیف دوره خریداری شده خودتان روی دکمه ” کپی لایسنس ” کلیک کنید تا لایسنس کپی شود .
مرحله چهارم : لایسنس را در نرم افزار/ اپلیکیشن اسپات پلیر پیست کنید .
حالا میتونید استارت آموزش رو بزنید .
راهنمای تصویری :
مرحله اول : با اطلاعات حساب کاربری خود وارد سامانه سینالند شوید .
مرحله دوم : روی قسمت ” فایل های خریداری شده ” کلیک کنید .
مرحله سوم : در ردیف فایلی که خرید کردید روی دکمه ” دانلود ” کلیک کنید تا فایل برای شما دانلود شود .
حالا میتونیداز فایل خریداری خودتان لذت ببرید .
راهنمای تصویری :
پشتیبانی دوره های شما به شکل ارسال تیکت از سامانه سینالند میباشد.
مرحله اول : با اطلاعات حساب کاربری خود وارد سامانه سینالند شوید .
مرحله دوم : روی قسمت ” پشتیبانی ” کلیک کنید .
مرحله سوم : روی دکمه ” تیکت جدید ” کلیک کنید .
مرحله چهارم: گزینه دپارتمان رو بزنید و متناسب با نیازتون به دپارتمان مربوطه رو انتخاب کنید .
حالا هر سوالی دارید میتونید از پشتیبانی بپرسید .
راهنمای ویدیویی :
شما کاری نباید بکنید . پشتیبانی شما از لحظه ای شروع میشه که اولین تیکت رو ارسال کنید .
تا زمانی که اولین تیکت رو ارسال نکردید پشتیبانی شما رزرو باقی میمونه :
نکته مهم : شما پشتیبانی رو نهایت میتونید به مدت 1 سال رزرو نگه دارید. بعد از یک سال پشتیبانی شما به اتمام میرسد . )
کافیه از بخش پشتیبانی سینالند به دپارتمان ” فعالسازی دوره ها و لایسنس” تیکت ارسال کنید.
ابتدا اینجا کلیک کنید تا راهنمای کامل فعال سازی دوره رو ببینید .
اگر باز هم مشکل داشتین :
کافیه از بخش پشتیبانی سینالند به دپارتمان ” فعالسازی دوره ها و لایسنس” تیکت ارسال کنید.
بعد از اتمام پشتیبانی دوره ها یا فایل های خود، کافیه به تب دوره ها در سامانه سینالند رفته و از قسمت تمدید پشتیبانی، پشتیبانی خود را متناسب با پلن های تمدید کنید :
مرحله اول : با اطلاعات حساب کاربری خود وارد سامانه سینالند شوید .
مرحله دوم : روی قسمت ” پیشخوان ” کلیک کنید .
مرحله سوم : هر دوره ای که خرید کرده باشید اگر کانال VIP داشته باشه، زیر همون دوره لینک کانال VIP برای شما دیده میشه .
( نکته مهم : برای ورود کافیه …شکن خودتون رو روشن کنید و بعد روی لینک کانال کلیک کنید . )
حالا میتونید از مطالب Vip دوره خریداری خودتون استفاده کنید .
راهنمای تصویری :