متحرک کردن آیکون و لوگو | محتوات رو جذاب کن

متحرک کردن آیکون و لوگو | محتوات رو جذاب کن
متحرک کردن آیکون و لوگو

متحرک کردن آیکون و لوگو در ویدیو به شما کمک خواهد کرد تا محتوای خود را بیش از پیش جذاب کنید و فراگیری مطالب خود را برای مخاطبین ارتقا دهید. پس بزن بریم.

 

برای اینکه ویدیوها و مطالب خود را از یکنواختی دربیاورید و همچنین آن را شخصی‌سازی کنید،

بهتر است از متحرک‌سازی لوگو و آیکون استفاده کنید.

این کار کمک می‌کند تا چشم مخاطب شما حین تماشای ویدیوتان خسته نشود.

برای این که آیکون‌ها و نوشته‌های خود را متحرک کنید به برنامه Motion Ninja برای اندروید و

به Video Leap برای iOS نیاز دارید.

قبل از هرکاری بهتر است یک ویدیو مناسب برای این کار ضبط کنید و

در آن به آیکون‌هایی که می‌خواهید در برنامه اضافه کنید، اشاره‌ای داشته باشید.

متحرک کردن آیکون و لوگو

بعد از این کار سراغ برنامه در پلتفرم خود (Android – iOS) بروید و ویدیو خود را وارد برنامه کنید.

برای متحرک کردن هر جزئی در ویدیوتان بر روی گزینه Mixer کلیک کنید.

حال آیکون‌های خود را بر روی ویدیو قرار دهید و برای اینکه ثبت کنید مدت زمان حضور این آیکون چه مقدار باشد،

کافی است روی تایم بار آن بزنید و آن را به مقدار دلخواه تغییر دهید.

متحرک کردن آیکون و لوگو

برای تحرک دادن به این آیکون‌ها بر روی گزینه لوزی یا الماسی که در پایین صفحه است کلیک کنید و

در هر لحظه در ویدیو جایگاه آن را تغییر دهید تا تلقی کننده حرکت آن باشد.

در ادامه می‌توانید ویدیوی متحرک کردن آیکون و لوگو را تماشا کنید.

 

 

اشتراک گذاری :   

مهارت آموزی به سبک نوین

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید :

اینشات نرم افزار تولید محتوا + آموزش
اینشات نرم افزار تولید محتوا + آموزش
در دنیای امروز، تولید محتوا به عنوان یکی از اصلی‌ترین راه‌های جذب مخاطبان و ترویج کسب و کار، بسیار مهم…
10 روش اصولی برای تولید محتوا در اینستاگرام
10 روش اصولی برای تولید محتوا در اینستاگرام
اصول محتوا نویسی در اینستاگرام برای جذب مخاطبان و افزایش تعامل با آنها بسیار مهم است. در ادامه، چند اصل…
بهترین اپلیکیشن های تدوین فیلم با گوشی
بهترین اپلیکیشن های تدوین فیلم با گوشی
بهترین اپلیکیشن های تدوین فیلم با گوشی اگر اهل استفاده از محتواهای الکترونیکی باشید، حتما متوجه شده‌اید که به تازگی اغلب…

نظر شما در رابطه با این موضوع چیه ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درصد مطالعه این پست :